Katerino Cheated on CallMeCarson With 3 Guys...

14 apr 2020
1 439 188 Vaatamised

Leave a Like if you enjoyed the video!
Subscribe to stay updated with news! ► bit.ly/SubtoScarce
Follow my Instagram! instagram.com/scarce/
Follow me on Twitter! twitter.com/JohnScarce
FAN MAIL -
John Scarce
P.O. BOX 486
Hicksville, NY 11801

Kommentaarid
  • She’s like a basketball.

    Senna De hondSenna De hond3 päeva tagasi
  • using mental health as an ‘excuse’ is literally just manipulation. many people struggle with depersonalization and it isn’t a valid reason to cheat on ur partner. she’s only sorry that she got caught. if she was sorry she wouldn’t have done it😁

    malakaidemalakaide13 päeva tagasi
  • Dude you look 15 and 25 at the same time LOL😃😁

    Nathan ŁeeNathan Łee14 päeva tagasi
  • SHE BELONGS TO THE STREETS!

    Dev KirdDev Kird22 päeva tagasi
  • ah yes the victim card

    Extra BassExtra Bass23 päeva tagasi
  • Dude you start every video the same way, why?

    Chakra_SSEChakra_SSE24 päeva tagasi
  • she also dated me and my grandfather...

    PhadraigPhadraig27 päeva tagasi
  • I swear Katerino's gonna be opening an onlyfans lol.

    EE28 päeva tagasi
  • The fact that she chose love on the love or host when she had a boyfriend like no matter what you say you cheated

    xd Jillyxd Jilly28 päeva tagasi
  • Clearly some shit going on there that needs some working through with professionals. Since that isn't normal behaviour. So to treat her as if she is just completely regular and then did this, is not very reasonable (addressing potential comments).

    Siberius WolfSiberius Wolf29 päeva tagasi
  • "I wAs So LoSt AnD cOnFuSeD"

    Freddy FazbearsFreddy FazbearsМісяць tagasi
  • Thoterino

    PizifyPizifyМісяць tagasi
  • Look at Carson, did he really think a girl like that would want him?

    CreamyChoclate LobsterWarrior.CreamyChoclate LobsterWarrior.Місяць tagasi
  • WHAT A MASSIVE FUCKING LIE. *depersonalization* My fucking ass , who in the fucking world feels like loosing track of reality/feelings about such a serious tangent and end up making these types of lie. Holyshit I’m mesmerized

    SwiperRSwiperRМісяць tagasi
  • This was obviously too good to be true carson☠☠🤧

    Kyle PepiakitahKyle PepiakitahМісяць tagasi
  • BRUH U LOOK FUCKING SKINNY MY GUY

    sImpIngsImpIngМісяць tagasi
  • To be fair look at her and look at him. She's more than out of his league and he's overplaying his hand. The dude is way too cocky for how he looks lmao

    Bob MarleyBob MarleyМісяць tagasi
    • Simp

      Max JohnsonMax JohnsonМісяць tagasi
  • You guys seriously thought Carson fucking Carson were together 😅😅😅 they didn't even meet up bruh

    that one hispanicthat one hispanicМісяць tagasi
  • “Depersonalization” isn’t an excuse for cheating. Stop blaming mental health for your shitty choices.

    r0gue_13r0gue_13Місяць tagasi
  • Its not the multiple partners that bothers me. Power to you. Sex is great. Be clear about it with monagamists.

    Dead_PoolDead_PoolМісяць tagasi
  • Her other 4 boyfriends looking at this title... "They forgot us...theres 7 of us...you forget us 4"

    •Langston ••Langston •Місяць tagasi
  • I honestly was wondering what happened to carson and her so I got curious. All I gotta say is wow-

    Drawing LoserDrawing LoserМісяць tagasi
  • Sorry but it sounds like a gold digger got revealed she's just trying to get some sympathy sorry her channel doesn't die

    billy mathewsbilly mathewsМісяць tagasi
  • All this drama. I’m sad, not only do we have this shit with mini ladd to worry about, now Carson is by katerino and Fitz. Come on bro...

    Thiccer Than ThiccsilverThiccer Than ThiccsilverМісяць tagasi
  • i feel bad that this woman got thousands of dollars off of someone elses twitch

    mr. flopmr. flopМісяць tagasi
  • She belongs to the streets

    l Frizzly ll Frizzly lМісяць tagasi
  • She for the streets can we get future for the line oh wait she for mc Donald's oh wait she for area 5q oh wait she for the sewers

    them Vines be like them Vines thothem Vines be like them Vines tho2 місяці tagasi
  • YOOOO i haven't watched scarce in years .. nad when the video started I was like WWWTTTTFFFF who the hell is this ? .. yoooo wtf

    HammiHammi2 місяці tagasi
  • Five Guys

    BenjcaliphaBenjcalipha2 місяці tagasi
  • the only time I won’t yell at boys for saying “ she belong to the streets “

    ToxiclettuceToxiclettuce2 місяці tagasi
  • Bitch homewrecker

    Zilla1999 the green kajiuZilla1999 the green kajiu2 місяці tagasi
  • Cheats on a good person makes video trying to get sympathey

    Lord OdinelLord Odinel2 місяці tagasi
  • This woman is cringe

    CEO of BananasCEO of Bananas2 місяці tagasi
  • Yo did scare get plastic surgery?

    Miguel FloresMiguel Flores2 місяці tagasi
  • "I didnt know what I wanted" bitch you cheated on your boyfriend with 3 guys bruh

    yourhomiedrexyourhomiedrex2 місяці tagasi
  • This woman posted on the anniversary on the sinking of the Titanic disrespectful

    Deion ToledoDeion Toledo2 місяці tagasi
  • Girls be like: its his fault he did bad

    skinny reactsskinny reacts2 місяці tagasi
  • I came here after watching a old vid of Carson being a chad and turning down Mia malkova

    iqmztiqmzt2 місяці tagasi
  • Bruh she got a lot of time on her hands

    zg_unepiczg_unepic2 місяці tagasi
  • She belongs to the streets

    ZelixZelix2 місяці tagasi
  • I see Almight at the back 1:39

    Devil'sGrandSonDevil'sGrandSon2 місяці tagasi
    • I'm dead

      Bonerlol BonerBonerlol Boner2 місяці tagasi
  • Where does she belong..?

    Tyrel SniderTyrel Snider2 місяці tagasi
    • The Streets

      Gerardo IngramGerardo Ingram2 місяці tagasi
  • 7*

    Lea Hozhan TortuneLea Hozhan Tortune2 місяці tagasi
  • He said he’s posting more this month 🙂

    Ada LynnAda Lynn2 місяці tagasi
  • I love jow every video I watch has increased the number... like “Katerino cheated on Carson with Fitz!!” “Katerino cheated on Carson with Fitz and her boyfriend!!!” “Katerino cheated on Carson with 3 guys!!!!” Next I’ll see “Katerino cheated with 8 guys!!!!!” Or something

    fish riddickfish riddick2 місяці tagasi
  • this chick dual weilding all these guys sorry i meant to say tripple weilding

    ZEKE ELMIZEKE ELMI2 місяці tagasi
  • She Belongs to the streets

    Seth SolomonaSeth Solomona2 місяці tagasi
  • BULLSHIT SHE KNEW WHAT SHE WAS DOING

    RustyNubsRustyNubs2 місяці tagasi
  • People are hating so much on this girl but damn guys, give her a break. Yeah, she made mistakes and she owned up to them. She's working on herself in therapy and that's what matters. I've never seen either of these streamers. This just got recommended to me but maybe that gives me a fresh perspective. Everyone deserves the benefit of the doubt and a second chance. This girl looks pretty young and unsure of herself. Let her figure out her life and don't be so incredibly cruel. That's all I have to say.

    TheUnderDogTheUnderDog2 місяці tagasi
  • What does fitz use to floss a jump rope

    bugger lugsbugger lugs3 місяці tagasi
  • Why is she blaming this on mental illness

    bugger lugsbugger lugs3 місяці tagasi
  • 5:50 either a fuckin clout chaser or someone who purposefully hurt carson

    dwdw3 місяці tagasi
  • Can we all just stop and think how Carson handled this, for how young he is he made a decision that most adults couldn’t have made and he turned the other cheek even tho she hurt him he didn’t go and talk shit or diss Kate’s name he instead donated money to a therapy sort of stream the Kate was on. Now I would like you to think how you would’ve handled this situation, you wouldn’t be as nice as Carson would you?

    Shayla LoweShayla Lowe3 місяці tagasi
  • CARSON LITERALLY SAID THAT A DEALBREAKER WOULD BE TO BE CHEATED ON

    Benjamin LeetchBenjamin Leetch3 місяці tagasi
  • Where she belong! The streets!!!

    ImTheRiivalImTheRiival3 місяці tagasi
  • Everyone here should check out Pi crypto, its a crypto you can mine on your phone, if you don't already have it use my code: BossNut I started in october 2019 so I have the fastest rates

    Shane ScottShane Scott3 місяці tagasi
  • I farted lol

    Curtis HeartCurtis Heart3 місяці tagasi
  • Streets

    ALLEN OSTAFFALLEN OSTAFF3 місяці tagasi
  • Haha she go hoot hoot

    window stairwindow stair3 місяці tagasi
    • Vroom vroom haha

      window stairwindow stair3 місяці tagasi
  • Honestly thought it was gonna work out, rest in peace.

    Blazing PastaBlazing Pasta3 місяці tagasi
  • Damn, this girl spreads more than covid 19 ._.

    Sweety Fox uwuSweety Fox uwu3 місяці tagasi
  • 3 guys? You're behind the times, my boy. The number has inflated.

    TylerTyler3 місяці tagasi
  • Speak up katerino

    DavTheGoatDavTheGoat3 місяці tagasi
  • If there’s one thing I’ve learned throughout my life... it’s that girls like this that will always come up with excuses saying that “They didn’t know what they wanted” yet never change.

    Max The EnchanterMax The Enchanter3 місяці tagasi
  • She belongs to the streets

    Paceon WoodsPaceon Woods3 місяці tagasi
  • Not 1 not 2 but 3 guy.... Like i cant find 1 boyfriend tf

    falan felanfalan felan3 місяці tagasi
  • SCOT 322

    Spencer ThompsonSpencer Thompson3 місяці tagasi
  • Say it with me bois “THE STREEEEEEEEEEETS”

    Tyrone Jaquaveus the third bitchTyrone Jaquaveus the third bitch3 місяці tagasi
  • remember when lazarbeam was on here

    Daily Fall Guys ShopDaily Fall Guys Shop3 місяці tagasi
  • Tbh this is the only time I've felt bad for carson lol.

    William NewtonWilliam Newton3 місяці tagasi
  • SKREETSS

    Mateo SevillaMateo Sevilla3 місяці tagasi
  • The streets

    Toxiic IIToxiic II3 місяці tagasi
  • 4:30 me a man with alot of mental health issues; yeah I don't feel bad about her in the slightest

    legend arylegend ary3 місяці tagasi
  • so she was dating 4 dudes holy

    Jayden PizarroJayden Pizarro3 місяці tagasi
  • F

    OsamosOsamos3 місяці tagasi
  • That bitch got the fucking chance to date the absolute sweetheart Carson and youre telling me she cheated on him with *3 GUYS??*

    Lemillion 希望Lemillion 希望3 місяці tagasi
  • Dude i felt bad for that drew guy😐

    omkar gharatomkar gharat3 місяці tagasi
  • Since when did depersonalisation make you cheat hun since when :)

    oopoop3 місяці tagasi
  • Fitz: stick to the script.... Content!

    officialkira 7officialkira 73 місяці tagasi
  • Fun Fact: she doesn't belongs to the streets She belongs to the freeway

    Dodo BirdDodo Bird3 місяці tagasi
  • As future Hendrix quoted: "She belongs to the streets:

    Super Saiyan JediSuper Saiyan Jedi3 місяці tagasi
  • Katerino should make a boyfriends reveal, it's original and a lot of people are gonna like it. New EEworld contents

    The PhoenixThe Phoenix3 місяці tagasi
  • she belong to the streets

    TC_cambrokeTC_cambroke3 місяці tagasi
  • The comments are just dangggggggg. So many roasts

    Luxembourgish WaffleLuxembourgish Waffle3 місяці tagasi
  • "From the streets she comes, and the streets she will return. Do not drop your crown on her return brother remember you are still a king"

    Do you are have stupid?Do you are have stupid?3 місяці tagasi
    • Amen

      I eat socksI eat socks2 місяці tagasi
  • "She belong to the streets" -Future

    JNoNameJNoName3 місяці tagasi
  • Therapy or not she’s still a monster and doesn’t deserve forgiveness. She should be working a minimum wage for the rest of her life.

    MC JusticeMC Justice3 місяці tagasi
  • 3:13 the toilet

    yung expandyung expand4 місяці tagasi
  • Can we get an F in the chat boys? 😔👊

    Kassandra FinchKassandra Finch4 місяці tagasi
  • Communism at it's best.

    Abhishek SinghAbhishek Singh4 місяці tagasi
  • dr disrespect: 2 of wives katerino: 4 of husbands

    condensed milkcondensed milk4 місяці tagasi
  • SHUT THE HELL UP SHES MY GIRLFRIEND

    jesse1758jesse17584 місяці tagasi
  • the streets are her home

    TheGamingRhinoTheGamingRhino4 місяці tagasi
  • HEY LEAVE FITZ OUTA THIS

    Cameron FunstonCameron Funston4 місяці tagasi
    • @Mushroom Tiddies lol I dont know the full story lol I am halfway through the misfits podcast

      Cameron FunstonCameron Funston4 місяці tagasi
    • ...but...but he plays a bit part in this?

      Mushroom TiddiesMushroom Tiddies4 місяці tagasi
  • She belongs to the streets

    Kaiden TrevinoKaiden Trevino4 місяці tagasi
  • She was girlfriend too 😔

    Lucas HallLucas Hall4 місяці tagasi
  • Holy...shit....I really thought this guy was off EEworld.. omg

    C5 ElitistC5 Elitist4 місяці tagasi
  • I fucking hate her

    Edward ReidEdward Reid4 місяці tagasi
  • You are the Supreme chanell you are a virus stfu.

    Gaming And Random Videos ROGaming And Random Videos RO4 місяці tagasi
  • katerino knew exactly what she wanted: attention. She knew that if she got attention across the internet then she would gain views, not followers, but views. So, basically let me put this into a formula. Internet relationships = more views/follows internet breakups = views but less follows; gives more attention though. attention -> views -> money overall She basically did the whole thing for money. she never liked any of them. btw shes a sociopath. you can tell by her tone of voice and how little she cared about the situation and about their feeling.

    songeebahh Frick yousongeebahh Frick you4 місяці tagasi
EEworld